מייק האקבי בכנסת: שונאים אתכם בייחוד בגלל של מי אתם (הקב"ה)

איתי גדסי 2 Comment on מייק האקבי בכנסת: שונאים אתכם בייחוד בגלל של מי אתם (הקב"ה)

הוא הציג מפה עם השטח המוסלמי והשטח היהודי ואמר" השטח שלהם כל כך הרבה יותר גדול אין שום הצדקה שישראל תיסוג משטחים. לחלק את ירושלים זה כמו לבקש משלמה לחתוך את התינוק לשניים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המושל מייק האקאבי חבר המפלגה הרפובליקנית ביקר היום בכנסת ביוזמת חבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד).

בדבריו אמר האקבי: "איני מתכון להמליץ על מדיניות לישראל. זה תפקידה של מדינה ריבונית להחליט בעצמה. הנאום של ג'ון קרי היה ללא תקדים בהיסטוריה. הוא טוען שישראל יכולה להיות דמוקרטית או יהודית אבל לא שניהם. אני אומר היא שניהם כבר עכשיו. איך הוא הגיע לזה? הוא הוציא את האמונה והדת מהמשוואה של מהי ישראל".

הוא אמר "תשמחו על ההיסטוריה שלכם תהיו גאה. ההיסטוריה מסבירה מהיכן באתם וגם מסבירה להיכן אתם הולכים. החלטת האום היתה צעד של שנאה וביזוי. מגנים מעט מאוד פעמים את סוריה, צפון קוריאה רוסיה וכו' את ישראל מגנים הרבה יותר. יש יותר גינוי באום כשישראל בונה בתים מאשר כשאיראן בונה כור גרעיני".

לדבריו "העולם לא שונא אתכם בגלל היכן שאתם אלא בגלל מה שאתם וביחוד בגלל של מי אתם" (רומז לקב"ה).

הוא הציג מפה עם השטח המוסלמי והשטח היהודי ואמר השטח שלהם כל כך הרבה יותר גדול וכו' אין שום הצדקה שישראל תיסוג משטחים. לחלק את ירושלים זה כמו לבקש משלמה לחתוך את התינוק לשניים.

האקבי סיים באומרו: "אני מאחל לטראמפ שלא יתן לאנשים בושינגטון לגרור אותו לביצה של חוסר מעש. יש פתגם: עשה זאת בגדול או לך הביתה. אתם צריכים לעשות את זה בגדול ואתם כבר בבית".



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    בתורה כתוב עוד דברים חוץ מארץ ישראל ,חאלס עם הדמגוגיה של הימין כאילו ארץ ישראל היא חזות הכל ,שבת וצניעות יותר חמורים ממצות ישוב הארץ